Långa dagar

Dagarna bara rusar förbi, hinner inte med någonting. Gick upp tidigt imorse och gjorde klart mina hästar, sen åkte jag till Grevlunda och red lite, var tillbaka hos mina hästar igen vid 8. Har nu tillbringat kvällen åt att klippa Inova. Det var den dagen liksom.. Hur man enkelt spenderar 15h genom att sitta på hästryggen och bakom ratten. Sovdags och upp imorgon bitti till Grevlunda igen för att träna mina hästar, sedan hem igen för att ta hand om Crownie, och sedan tillbaka till Grevlunda på kvällen för lite härligt fredagsumgänge. Där gick direkt 6h av morgondagen åt bilkörning, men det är det värt! :) Imorgon ska dessutom Inövas härliga uppfödare med när vi ska träna, jätte roligt! :)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0