Härlig dag!

Alla hästarna har gått jättebra idag. Red Main Road, Uncle Blue, Nabi, Carat och Fendi hos Lisen och Peder. Alla hästarna har faktiskt varit så himla fina idag, Carat är helt klart min favorit hittills. :) Var första gången jag red Fendi idag och självklart var det fantastiskt roligt, inte varje dag man får sitta på en sån talang. Så tacksam över möjligheten att sitta på så fina hästar. :) Red Marion och Inova när jag kom hem och de kändes också bra. 

Imorgon blir det hoppning med Grevlundahästarna och det blir nog en dag med både knäslut och mantag. Steffi hjälper mig iaf från marken imorgon så det blir perfekt. Blir så bortskämd med groom, proffshjälp och fina hästar där borta, grymt motiverande och lärorikt. Verkligen tacksam.

Magiska Fendi innan ridpasset

Kommentarer
Postat av: Malin

Om det är någon jag tycker är magisk så är det din Marion! :-)

2014-04-21 @ 23:18:42
Postat av: Anonym

Varför lingerades han innan?

2014-04-23 @ 22:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0