Sällskap sökes till tävling i Belgien!

Blev uttagen till Belgien men letar nu sällskap då varken mamma eller Niclas kan följa med. Jag kör dit nästa tisdag och kommer hem söndagen samma vecka. Är alltså borta 10-15/9. Om någon skulle vilja följa med mig på denna utflykt så skulle jag bli väldigt glad. Körkort är ett plus. Hör av dig på mail eller telefon (0732544193) om detta låter intressant. Ska även åka över till Holland en sväng och kolla lite fina unghästar och behöver hjälp med filmning.
 
 

Kommentarer
Postat av: louise

Hade man inte haft jobbet som hindrar en så hade jag följt med direkt! :)

2013-09-02 @ 20:22:42
URL: http://www.louizedahlstrom.blogg.se
Postat av: Sophia Engemoen

Hej Alma!
Alltså jag är sååå sugen! Jag måste dock kolla lite saker med skolan innan jag vet helt 100 än, har du någon planerad än?
Kramis!
Mitt nummer är 0707787353 ifall du vill ha tag på mig!

2013-09-03 @ 09:42:24
Postat av: Livia

Hejsan! Undrar om du skulle kunna tipsa om nått stall du ska besöka och provrida hästar? :) ska nämligen också till Holland och prova unghästar, och vill passa på att prova så många som möjligt :) Tacksam för svar!

2013-09-10 @ 10:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0