Mot Helsingborg

Strök mig från 145 idag men är på väg och ska kolla på den nu. Kollade även finalen i 140 igår vilket var både högt och tekniskt. Tufft med en sådan klass så tidigt i inomhussäsongen. Själv red jag katastrof i kvalet igår morse så det är lika bra att skippa dagens klass och ge mig lite tid att ställa om till inomhustänket innan jag rider in i en 145. Inova får vila helt från tävling idag då hon gått mycket på sistone. Så hon får ta det lite lugnt någon dag, jag får jobba på inomhusridningen och sedan kan jag gå in och ge henne en ärlig chans igen. Så nu blir det mycket bangång, se inomhus tävlingar, komma in i tänket igen, åka och kolla breeders i veckan. Samt träningar i veckan och förbereda  mig inför tävling med Lillnisse (Crownie) på söndag istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0