På väg till Grevagården!

Nu är vi på väg till Greva med Inova och bästa Marion som ska göra comeback efter 4 månader. 

Var med Crownie och Marion hos Lisen igår och båda hoppade faantastiskt! Crownie är ju inte världens flashigaste hemma men direkt när man kommer iväg så visar han hur mycket kvalitéer han har. Så fin var han! Både Lisen och Peder har sett film på honom när jag köpte honom så Lisen tyckte det var roligt att se honom på riktigt nu. Hon tyckte han hade ett härligt tryck och om vi jobbar honom rätt så har jag troligtvis en framtida GP häst. Verkligen roligt! Fick mycket bra hjälp och vägledning med honom, gillar hur de jobbar sina unghästar som är väldigt i fas. De är lite som ett riktmärke för mig.

Marion njuter jag av varenda språng. Log minsann hela träningen från början till slut. Hittade en bra känsla på henne igår. Det är småmarginaler med henne men när man väl hittar det, då känns ingenting för svårt. Jag är så glad över att ha med henne på tävlingsbanan igen! :)

Tyvärr har jag inga filmer från gårdagens träning då jag åkte själv med hästarna. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0