Film 130

En bra runda där allt bara flöt på. Extra nöjd med omhoppningen där jag vände upp tight t hinder nr 9, kunde enkelt ta bort ett galoppsprång till trippeln och hinna innanför till kombinationen. Jag red fram första 4 stegen efter hinder nr 9 och kunde sitta upp de sista galoppsprången för att kunna vara snabb i landningen efter trippeln. Många var sena där och började rida fram på sina 7 språng alldeles försent och kom sladdandes in i svängen till kombinationen så det var jag nöjd med. Sen gjorde jag en chansning och gick innanför till näst sista hindret vilket var riktigt tight men denna dag gick det bra och jag fick ett bra läge ur sväng. Tappade dock lite tid till sista hindret och det var väl där jag var 17 hundradelar för långsam för att ta hem klassen. Men trots allt en bra runda och trots en snabb omhoppning så var det rytmiskt och jag höll min plan precis som planerat.  

 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Jag skulle gärna kontakta dig via mail. Kan du skicka din mail till mig.

Svar: Absolut :) [email protected]
Alma Ranebo

2013-10-16 @ 23:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0