Det finns mindre och större problem

Vill bara be om ursäkt för en obefintlig uppdatering. De senaste dagarna har varit tuffa för mig. Det inträffade oväntade händelser drastiskt innan helgen som har påverkat mig mycket psykiskt. Och det kommer fortsätta påverka mig hela livet. Men som tur är har världens bästavän från Stockholm varit här hela helgen och bidragit med stöd i form av glädje. Jag har återigen blivit påmind om att det finns mindre och större problem. Det senaste inlägget var ett minimalt problem, nästan obefintligt. Och just dessa dagar uppskattar man, allt det som man tycker är självklart, lite mer än alla andra dagar.
 
Tillbaka till hästarna: På torsdag åker vi iaf mot Strömsholm. Jag har bland annat blivit uttagen att rida kvartsfinalen i Eliten på söndag som är kval till Lag-SM i Globen. Sen hoppar jag lite Scandinavium kval och sånt också. Jag kan inte lova att det kommer upp något inlägg innan dess, men på ons eller torsdag när det börjar närma sig ska jag försöka hitta lite fokus och berätta mer om helgens kommande klasser.

Kommentarer
Postat av: M

Andy visade mig en inspirations-video förra vintern med ett motto jag tog åt mig. Tänkte det kanske kunde vara "bra" när man varit lite nere. Jag själv lever efter det;
"Sometimes you need to look back on your life to connecting the dots"

2013-11-21 @ 11:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0