Vilodag i Norrköping

Red hästarna i förmiddags. Marion var pigg och Inova var lite spänd annars inga konstigheter. Eftersom Inova var så duktig igår och lyckades kvala mig till en finalplats imorgon så kommer Marion att få gå den finalen. Man kvalade som ryttare och jag får därför hoppa vilken häst  jag vill i finalen så det får bli Marion som går det. Det är alltså även kval till Falsterbo. Inova får istället gå en 140 consolation på morgonen som tack för att hon hjälpte sin kompis till finalplats ;) Jag går ut väldigt sent i finalen eftersom den går på resultat från kvalen och om jag minns rätt så har jag start nr 23 av 30, och rider som den fjärde sista ungdomsryttaren. :)
 

Kommentarer
Postat av: Josefin Pageryd- hästbloggen

Måste bara säga att du har så himla fina hästar och är riktigt duktig :) Kram / www.pageryd.horseworld.se

2013-06-04 @ 10:10:26
URL: http://pageryd.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0