Placerad i Grand Prixen!!

Fantastiska Marion! Ett ner i den största 145a jag någonsin sett, på 13 hinder 16 språng. När jag gått banan var jag glad bara om jag kunde genomföra hela rundan. Fick ett nedslag ur trekombinationen, förövrigt en bra runda och alla andra svårigheter klarade vi bra. Verkligen super nöjd med dagen och att det dessutom räckte till placering var ju extra roligt! Efter denna bana känns inte 150 särskilt speciellt så det känns bra. Detta var helt klart det svåraste vi gjort och att vara placerad i våran första 2* 145 Grand Prix Internationellt bland ett starkt startfält hade jag minsann inte räknat med! Nu åker vi hem nöjda och glada som tredje bästa svensk. :)


Kommentarer
Postat av: Pappsis

Grattis Alma. Bra jobbat kram p

2013-05-05 @ 21:41:01
Postat av: Louise

Såg rundan på plats och det såg väldigt bra ut, kul att se!

2013-05-06 @ 11:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0