Marions finalrunda

Fick till en riktigt fin runda i finalen på Marion. Väldigt nöjd med rundan och därför lite besviken över att gå i mål med ett nedslag. Fick ett riktigt tråkigt nedslag på hinder nr 6 där hon klonkar med ena bakbenet. Egentligen ett ganska onödigt nedslag och det retar mig lite extra att jag hade kommit 3a i klassen och varit bästa ungdomsryttare (dvs kvalad till Falsterbo) utan detta nedslag. Väldigt irriterande och är lite besviken över det, men ibland är marginalerna små. Jag försöker ändå glädjas åt en riktigt bra runda där jag som en självkritisk perfektionist inte kan hitta några större fel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är så häftig, grymt ekipage! :) Kommer det nån film på Marions 1.50 runda, hade vart kul att se! :)

2013-05-28 @ 13:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0