Gott och blandat

Marion fin i 140 lite spänd dock. Ett ner i omhoppningen där hon titta till lite på vattnet. Ligger ändå bra till inför andra kvalet imorgon. Inova var väl ungefär som förra tävlingen tyvärr, ett stopp på trean och ett ner på sista. Hon har dock slagit på sig lite. Får se hur hon ser ut imorgon, antingen går hon 130 imorgon eller så får hon gå 120 på lördag. Får se lite. Marion går iallafall andra Grand Prix kvalet imorgon i 140 där de 60 bästa går vidare till GP på söndag, just nu ligger vi som ca nr 30. :)


Kommentarer
Postat av: emma fors

Hej alma, hoppas du hittar denna kommentar även om den är en bit bak i bloggen, sökte runt om drammen sprintour där jag kommer ihåg att du tävlat, har planer på att åka dit nästa år, och vill jättegärna ha lite hjälp haha! När jag läser finns det en arena 1 & en arena 2, vilket är den bästa och största? Hur är banorna? svåra? Funderar på om man ska rida sina största klasser där eller istället gå ner lite & känns sig säkrare om banorna är väldigt svåra & långa? Vilken helg är det bäst att åka om ens tour finns med i alla tre? Vore helt suveränt om du kunde tänka dig att svara i kommentar/till min blogg eller kanske till min mail! Hoppas på att få se fina marion ute i tävlingsbanorna snart igen, min & mammas favorithäst :)

2013-08-17 @ 16:55:53
URL: http://forzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0