Film Debut 150

Film från 150in i fredags. Valde att rida innanför till hinder nr 3 då det var en A:0a, dock hade inte jag tänkt på att jag behövde rida nära vattnet utan tänkte på vattnet som vilket hinder som helst. Detta resulterade i alla fall i att jag inte fick med henne i den svängen då hon skyggade från vattnet så kom inte riktigt fram till hinder nr 3 som tänkt utan det vart för mycket fokus på vattnet för Marions del. Därefter flöt allt på bra och jag tycker hon hoppa väldigt jämna språng. Känns som hon kommit in i utomhusflåset och inte längre blir trött i slutet av banorna. Hoppade även vattnet efter banan men glömde dock bort det när jag gick i mål och kom på det typ 3 galoppsprång ifrån så vart lite konstigt på det, menmen banan i sig var jag nöjd med, fick dock trångt på två distanser men det löste Marion fint. 


Kommentarer
Postat av: Mia

gud va enkelt de ser ut! inga problem där inte blev ju bara lite knas till 3an! va detta marions debut på 150 oxå?

2013-05-28 @ 17:44:20
Postat av: Anonym

Du är otroligt duktig, men jävlar vad din häst hoppar!! Magisk kuse :)

2013-05-28 @ 20:58:14
Postat av: Anonym

Jättebra gjort och grattis till en fin debut!! Men var det frivilligt att hoppa vattengraven när man hoppat banan klart?

2013-05-29 @ 05:29:04
Postat av: Marina Björkman/Team AMY HB

Fantastiska lilla häst och duktiga du! Det kommer att bli oerhört roligt att följa er på närmare håll i Skåne :) När ni blir etablerade i 150m, då blir ni "farliga" :) Kram från oss uppfödare!

2013-05-30 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0