Dagens tabbe

Marion var fin i andra kvalet idag! Ett litet missförstånd i trekombinationen där jag låg helt perfekt men råkade säga proo till B hindret och hon är så jäkla känslig för rösten och gör halt bara av det i vanliga fall så hon höll på att göra halt i trekombinationen också.. men hoppade ändå B men rev det, lite vingligt så vek ut vid C. Resten hoppade hon fantastiskt och hon
lekte över stora vattnet idag! 8 fel blev resultatet och det stör mig lite, vet att jag inte kan säga pro på henne så det var onödigt av mig, låg perfekt in i kombinationen.. Menmen, borde iallafall vara klar inför Grand Prixen på söndag. :) Inova fick ta det lugnt idag och jag hoppas att hon ska kunna gå 120 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0