Mycket nu..

Har extremt mycket att stå i för tillfället och känner stress inför framför allt student och flytt. Mycket i skolan hela våren nu och jag får ångest över den stora förändring flytten innebär och kan inte sluta fundera på om det jag gör är rätt. Hade aldrig kunnat föreställa mig att det skulle bli så svårt eftersom jag egentligen endast borde vara otroligt glad över att det jag så länge väntat på (närmare bestämt 3 år) äntligen kommer inträffa.. Men det känns inte längre sådär lättsamt enkelt att bara flytta dit och göra det jag brinner för på heltid. Ända sedan vi köpte huset och allt har blivit bestämt så känner jag mig nedstämd, konstigt, jag vet. Men det är så det är. Saker och personer som jag i vanliga fall blir glad av vänds nu bara till något negativt, desto mer jag träffar de- desto mer ångest får jag av att flytta ifrån de. Jag kan inte annat än att säga att det är tufft.. Mycket tuffare än vad jag trodde.. Jag har bott här i hela mitt liv och har de mest fantastiska människorna runt omkring mig. Hade det funnits några som helst möjligheter att genomföra min satsning här uppe hade jag garanterat gjort det. Men ska jag hålla på med det här fullt ut finns det iprincip ingen valmöjlighet och enda stället som ger mig föutsättningar är i dagsläget Skåne, och det kommer bli bra, riktigt bra- ur hästsynpunkt.
 
Det här inlägget blev inte alls som jag tänkt mig utan det jag ville säga var att jag har mycket nu men att uppdateringen blir bättre i veckan där det blir lite roliga träningar och sen åker vi ju till SM på torsdag. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0