Dålig update

De senaste dagarna har flytit på bra, inte mycket dötid. Vi har haft en lite fixarvecka och fixat tänderna, klippt de och haft vet check. Båda hästarna är väldigt fina och fräscha! Inova är i riktig superform och har aldrig någonsin varit såhär fin i varken muskler, hull eller leder. Hon har verkligen lagt på sig och blivit ett riktigt muskelpaket över vintern, och det märker jag ju tydligt i både ridningen och hoppningen hur explosiviteten har utvecklats, fantastiskt roligt. Hon överaskar hela tiden och jag blir så motiverad av denna häst, trodde nog aldrig att det fanns så här mycket i henne.
 
Annars så trimmar jag på här hemma för fullt och de känns väldigt fina, har lilla ponnylegenden Hudson Bay några dagar nu också så jag håller mig mer än sysselsatt. Nästa helg är det SM, mitt första YRSM, och det är Marion som kommer gå det. Inova följer dock med och kommer ta steget upp och känna på höjden så det blir en 145 debut där på fredagen när det är nationellt, spännande! :)
 
 
 
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0