Träning idag!

Idag ska jag till Pether och träna, var hur länge sen som helst så ser verkligen fram emot det. Båda hästarna följer såklart med och ska trimmas inför helgens tävlingar på Runsten. Rolig vecka! :)
 
Lovade förresten en film från min lilla övning i söndags, inte så mycket att se men jobbade över den några gånger och fokuserade på att ha Marion rakställd och i samma galopp igenom övningen, samt gjorde den i förvänd för att verkligen ha koll på att ha henne inom ramarna i balans. Väldigt basic men det gillar jag! :) Så fort jag har lite dåligt med idéer eller motivationsdippar under ridpassen så löser en liten bom det väldigt enkelt. Då finns det helt plötsligt hur mycket övningar som helst att göra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0