Tävling imorgon

Imorgon åker vi till Runsten där båda hästarna hoppar 135cm. De får gå en förklass inför lördagens kval till söndagens final. Det är årets första grästävling och det känns väl sådär när regnet öser ner. De har flyttat in alla klasser till ridhuset från bana 2 men min klass kommer ändå gå utomhus på gräset. Blir till att brodda ordentligt.
 
Förövrigt så har jag lyckats få över filmerna till en annan dator med får inte in filmerna i Movie Maker och kan därför inte klippa ihop alla filmerna från träningen men jag jobbar vidare på det. ;) Tror i alla fall att jag ska kunna lyckas ladda upp tävlingsfilmer från helgen :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur lyckas du få inova så vit? Tips tack :)

2013-06-13 @ 23:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0