Röntgad ua

Marion blev röntgad i måndags och ultraljudad i torsdags. Det finns inga anmärkningar på varken ben, senor, gaffelband mm, väldigt skönt! Dock finns det inte så mycket att göra just för tillfället. Hon har fått en rejäl smäll på benet men det finns ingen spricka eller liknande, dock är detta ingenting man kan behandla så det är bara att vänta ut det och låta det läka med tiden. Det enda jag kan göra för tillfället är att gå ut och gå samt kyla så det är så vi får jobba ett tag framöver. Jag vet inte hur lång processen är men vi kommer såklart försöka få henne fit for fight till SM men det är läkningsprocessen som avgör.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika Bergqvist

Himla tråkigt! Men jag som laser-nörd måste verkligen tipsa om det, inte Biolight utan laser. Kanske svårt att få tag i dock..

2013-06-26 @ 16:27:44
URL: http://erikabergqvist.se/
Postat av: Erika

Min ponny fick en rejäl spark precis ovanför knät, han röntgades UA men var ändå väldigt halt. Han vilade i ca 1 månad och det blev bättre och bättre för var dag som gick. Han sattes sedan igång utan problem. Himla tråkigt med Marion! :-(

2013-06-27 @ 06:46:54
URL: http://ettahnia.blogg%20se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0