På bättringsvägen

Marion verkar bättre i benet och förhoppningsvis är det inget allvarligt, hon är knappt halt längre men ska röntgas i säkerhetsskull. Men känner mig betydligt lugnare nu. Kommer hålla på med det eviga pysslandet med olika bandage i några dagar men det verkar i alla fall göra resultat och det är det viktiga. Kommer dock ta lång tid innan jag kan släppa den rundan, hon kändes så himla fin och jag förstår fortfarande inte vad som hände, så himla onödigt. Jag hann bara tänka "perfekt" när jag kom in i kombinationen och sen såg jag bara gräs och hängde på sidan i en halv minut innan jag lyckades kravla mig upp. Jag kom in precis så som jag ville i kombinationen och det är det som grämer mig mest, jag ältar händelsen hela tiden. Dessutom stör det mig att det står i resultatet att jag var utesluten när jag egentligen utgick. Aja, fantastiskt hoppade hon i alla fall!
 
Inova vilade i söndags, longerades igår och har trimmats idag. Hon känns väldigt fin och jobbar på som vanligt. :)
 
Drammen, Norge

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Kan du inte dela med dig av dina framtidsplaner nu? Flytt, hästarna, jobb och tävlingar:)

2013-06-19 @ 11:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0