Jump Club istället för Sunne

Tanken med att åka till Sunne nästa helg var att Marion skulle få en till 150 runda i bagaget innan SM, detta är ju inte aktuellt nu och därför väljer jag att åka till Jump Club med Inova istället. Jag slipper på så sätt åka långt, vara borta 4 dagar och fixa någon som kan passa Marion under tiden, plus att det är billigare att åka och tävla över dagen än ett meeting med uppstallning, hotell mm. Inova kan gå samma klasser i Jump Club förutom en 145 men det är ingen brådska för henne. Dessutom skönt att kunna vara hemma några dagar då jag både har fullt upp med min flytt samt hjälper min pojkvän att flytta.
 
Marion 150 debut i Norrköping 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska din pojkvän flytta med dig till Skåne eller
ska ni ha distansförhållande? När flyttar du?
Lycka till me allt

2013-06-22 @ 22:47:26
Postat av: Anonym

Tänkte på samma sak som kommentaren innan. Ska din pojkvän flytta med eller blir de distansförhållande? Hoppas de går bra för er i vilket fall :-)

2013-06-24 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0