Film Pether träning

Nu har jag äntligen fått ordning på min nya dator och lyckats ladda upp filmerna från träningen för Pether för cirka 2 veckor sedan. Hästarna fick göra lite olika uppvärmningar då Inova fick jobba över en solfjäder, vilket inte Marion fick, inte bra för en sådan häst att ha för mycket bommar mellan frambenen. Hon fick jobba över en annan övning i början, Inova gjorde även den övningen men har inte det på film. Övningen får ni se snart på Marions träningsfilm :) Förövrigt tyckte både jag och Pether att Inova är i riktigt fin form. Han utmanade mig väldigt mycket i början och var rent utsagt chockad över hon fin hon blivit i markarbetet, samt hur liksidig hon har blivit. Väldigt roligt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Gillar din fina mjuka ridning!

Du har två jättefina hästar och jag hoppas Marion blir bra snart!

2013-06-27 @ 14:22:53
URL: http://www.idasjansson.se
Postat av: Martina

Vilken liten guldklimp! Så himla fina ni är och det inte ens ser ut som hon tar i! :)

2013-06-28 @ 09:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0