Bra respons på hästletande!

Har fått in helt sjukt mycket mail och tips om fina unghästar. Jag har inte hunnit titta på fler än kanske 20 stycken men jag uppskattar verkligen erat engagemang och måste faktiskt påstå att de flesta har ett riktigt bra omdöme, mycket fina hästar. Kommentarerna har jag inte publicerat (och kommer inte göra det heller) men så ni vet så har jag läst och kollat igenom de. En del har frågat om prisklass med mera och pengar är ingenting jag pratar om på min blogg, ser ni något fint så får ni helt enkelt maila eller kommentera och så avgör jag om hästen är värd pengarna eller inte. Angående sto och valack så är jag ju lite extra svag för ston med toppstam men om det finns en grym valack där ute så spelar inte könen någon större roll.
 
 

Kommentarer
Postat av: emma fors

finns fantastiskt fina bilder på inova från runsten om du inte sett dom än!! :) gör gärna ett inlägg om att tävla internationellt, hur man går till väga och de allra bästa tävlingar runt om i sverige & även utomlands någongång om du vill/kan :D, perfekt för oss som alldeles nyss kommit upp lite i klasserna att läsa om :-)

2013-06-25 @ 12:49:06
URL: http://forzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0