Tillbaka till verkligheten

Kom hem igår efter några dagar i Skåneland varav 3 dagar i Falsterbo. Verkligen skönt att komma bort ett par dagar, har haft så mycket i huvudet sista tiden så det var väldigt välbehövligt. Ibland behöver man bara komma bort lite och umgås med lite fina vänner. Allt blev väldigt lyckat i Falsterbo, grymt boende och väder, och jag har sett mycket fina unghästar! Har hunnit sakna mina hästar och är nu riktigt motiverad. Inova är den som är värst drabbad av det som trimmats järnet i två dagar men hon har haft det lite lugnt när jag varit borta så det passa ganska bra. Satt på Marion igår för första gången på tre veckor, härligt! Har ridit henne både igår och idag och jag tycker ändå hon känns fin. Hon ska böjas på måndag och därefter vet vi om hon kommer hinna bli klar till SM eller inte, bara att hålla tummarna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0