Börjar komma på plats

Dagarna går i ett här nere i Skåneland. Tillbringar i princip hela dagarna i stallet och i inredningsbutiker, börjar bli trött på alla kartonger. Sakta men säkert kommer vi på plats. Trivs i alla fall super hos Henrik, det är såå fint. Stallet är format som ett L, där Henrik har ena längan med 9 boxar, varav jag har andra längan som består av 4 boxar. Mitt punkten mellan våra stallgångar består av 3 skötspiltor och 1 spolspilta + sadelkammare, himla bra! Och skönt att jag har "min egen" del. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: stina

va skönt att du börjar komma på plats!hur ser planen ut ska du köpa nya hästar eller rida andras kommer du träna för henrik? blir ditt jobb att rida å va i stallet?? stort ycka till å ska bli roligt att följa dej, du är såååå duktig

2013-08-01 @ 13:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0