Världsmetropolen Flen

Jag har det väl bra här i hålan Flen, men som hästmännsika är man ju ganska härdad när det gäller småstäder.. Har avdankat hela körkortsboken från måndag till tisdag och dagen har bestått av risk 1 och 2an. Halkkörningen var grymt rolig, tre timmars snack om droger och alkohol- inte lika roligt. 
 
Inova jobbar på bra med Julia där hemma och har joggats nu i två dagar och skrittats idag. Marion skrittas för fullt och hon är bättre och förhoppningsvis kan Denise börja jogga henne lite smått snart. Nu ska jag snart dra mig mot kudden då jag har dubbel körlektion imorgonbitti kl 8. Wiieeee, jag tycker det är roligt att köra bil faktiskt och kan faktiskt tycka att det påminner om ridningen lite när det gäller att hitta ett härligt och jämnt flow, och kan ju tillägga att väghinder är favoritmomentet. ;) Känner att kvällshumorn kommer ikapp mig.. Sov dags!
 
 Den här bilden från våran lägenhet beskriver väl ganska bra hur folket i Flen är.... IQn är ruskigt hög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0