Landslagsträning imorgon

Har trimmat båda hästarna idag och de kändes riktigt bra! :) Imorgon åker vi till Strömsholm för landslagsträning lör-sön men får endast ha med mig en häst så det blir Marion som får gå. Detta var tro det eller ej inte ett självklart val för mig då jag faktiskt inte ser Inova som min andrahäst längre, hon känns minst lika fin som Marion och jag tror verkligen hon kan ta ett steg fram i år och denna känsla ger mig så mycket glädje. Jag har alltid trott på henne men att hon besitter så mycket kapacitet som hon visat senaste tiden trodde jag verkligen inte. Jag har verkligen fastnat för henne och hittat hur hon ska tränas och det har tagit oss ett steg i rätt riktning och det är jag väldigt glad över :) Henrik (Lannér) har dock inte sett Marion så känns jätte bra att hon får följa med så han har sett båda mina hästar och kan bidra med tips även på henne. Sen har ju Marion bidragit med bättre resultat och har väldigt enkelt för stora hinder, även om hon kräver en helt annan träning och disciplin mellan hinderna. :)
 
   Marion Zeta 145 Strömsholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0