Kikar världscupen på vägen hem :)

Standard söndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte riktigt hur jag ska formulera mig, men jag hoppas du förstår.. När man tittar på bilder/filmer från träningar & tävlingar så verkar du ha en bättre sits på träningarna. Inte för att du haren dålig sits på tävlingar, absolut inte, men det slog mig precis när jag satt & kolla på dina filmer.. hur upplever du det själv? :P

sen har jag en annan fråga om broddar på gräsbanor: Hur högt tycker du man borde hoppa med de vanliga korta broddarna? var för broddar skulle du använda i en 120 klass? :)

Svar: Antagligen beror det på att jag tidigare ridit med väst på tävling och inte på träning. Själv har jag inte tänkt på det eller märkt av det. Du får väl kika på nya filmer från helgen där jag nu slipper västen och se om du ser någon skillnad :) Allt beror på hur gräsbanan ser ut. Jag tar med mig olika broddar och bestämmer mig för vilka efter jag känt på gräset.
Alma Ranebo

2013-01-20 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0