Höjdpunkter 2012

  • Mina två veckor hos Lisen och Peder i somras! Fick super hjälp av både Jens och Lisen och det var även här Inova började visa framfötterna och jag började hitta henne ordentligt. Ända sedan dess har hon gått från klarhet till klarhet och jag tror mycket på henne inför nästa år. Det var fantastiskt att få möjligheten att vara där och träna mitt i deras uppladdningar inför nationshoppningen i Falsterbo samt OS förberedelserna. Fantastiskt lärorikt att få trimma med dessa kunniga ryttarna till vardags och det har verkligen gett mig mycket! Otroliga tränings möligheter på deras fantastiska anläggning, verkligen en positiv upplevelse :) 
 
  • Scandinavium, Göteborg Horse Show. Fantastiskt! Ett av årets mål var att kvala till Scandinavium och jag lyckades faktiskt kvala med båda hästarna! Inova fick representera oss i den härliga arenen och gjorde det fantastiskt fint med en tredjeplats i första klassen! Helt klart en höjdpunkt att vistas på denna tävling bland världcupsryttarna.
 
  • Uttagningen i den preliminära landslagstruppen. Även fast skador förhindrade chansen att försöka kvala till stora mästerskap så var uttagningen i den preliminära landslagstruppen ett kvitto på bra prestationer under inomhussäsongen och även fast vi inte kunde full följa planen så gav det mig mycket motivation och drivkraft.
 
  • Debuten i Svårhoppning.  Debuterade 145 i ett Volkswagen GP kval med Marion med en rivning på sista hindret som resultat. Härlig comeback efter ett halvår av tråkigheter och skador!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0