Svar på kommentar

Tänkte gottgöra min dåliga uppdatering med lite svar på ett par frågor. :) Vill föresten passa på att tacka för all fin feedback jag får. Jag tar åt mig av allting även om jag är lite dålig på att både uppdatera och ge er respons, men jag är tacksam! :)
 
Vad kul för dig!!
Vad ska du jobba med om du flyttar till skåne och har hästarna hos Henrik? Eller ska du plugga samtidigt?
Jag är lite avvaktande till efter nästa helg då jag får reda mer i detalj om det andra jobbet då. Men om det motförmodan skulle hända att jag tackade nej till det erbjudandet  så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.  Dock känner jag mig inte alls stressad inför det. Jag har mycket kontakter där nere och jag kommer förhoppningsvis inte ha några problem med att sysselsätta mig med lite ridning. Plugga kommer jag inte att göra första året iallafall utan planen är hästar på heltid.
 
 Hej Alma!
Gud vad fin hon är!!
Jag har en häst som hoppar lite som Marion. Han är dock inte sa stark i kroppen än så han har svårt att samla sig. Ger sig iväg ganska mycket efter hindren. Han hoppar med ett riktigt kraftfullt avstamp, språnget blir ganska långt så har svårt på fasta avstånd.
Har du haft samma problem med Marion?
Har du rakt eller delat pelham, korta eller långa skänklar.
Hon ser väldigt mjuk ut, min blir som sagt stark.
Så himla kul att läsa din blogg. Härligt att se hur fint du rider dina hästar.
Fortsatt lycka till i Helsingborg. Med vänlig hälsning, Frida
Hej, tack! :) Ja och det är något jag jobbar med hela tiden, hoppar mycket med bom framför och bakom hinderna för att få språngets högsta punkt mittöver hindret. Mitt råd är att du ska prata med din tränare om både övningar och bett.. Men som svar på din fråga så hoppar jag Marion på ett rakt (gummi) babypelham. Tack så mycket!
 
Hej Alma!
Marion är verkligen riktigt fin :D
Har någon fråga om henne: har du fått ett/flera bud på henne? Förstår att du inte säger exakt pris, men är det ett bud som är högre än vad man kan tro? Och om du hade fått ett riktigt pangbud, hade du sålt henne då? :)
Sen har jag två andra frågor:
Kommer ni att skaffa en till storhäst?
Har ni hittat en fin gård här nere i Skåne än? :)
Hälsningar, 10 mil från Helsingborg :)
Tack så mycket! Det finns folk som visat intresse för henne (och Inova). Om vi skulle få ett riktigt bra bud så skulle vi såklart sälja, oavsett häst. Ny häst beror väl lite på vart jag hamnar men om det skulle dyka upp en riktigt bra och kapabel unghäst så är det inte omöjligt att det blir en till. Det blir ingen gård.:) 
 
Kan du inte förklara N P övningen? :)
Nelson Pessoa övningen är den övningen vi gjorde på landslagsträningen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0