Marion Zeta film


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Alma!

Marion är verkligen riktigt fin :D
Har någon fråga om henne: har du fått ett/flera bud på henne? Förstår att du inte säger exakt pris, men är det ett bud som är högre än vad man kan tro? Och om du hade fått ett riktigt pangbud, hade du sålt henne då? :)

Sen har jag två andra frågor:
Kommer ni att skaffa en till storhäst?
Har ni hittat en fin gård här nere i Skåne än? :)

Hälsningar, 10 mil från Helsingborg :)

2013-02-08 @ 23:44:51
Postat av: Frida

Hej Alma!
Gud vad fin hon är!!
Jag har en häst som hoppar lite som Marion. Han är dock inte sa stark i kroppen än så han har svårt att samla sig. Ger sig iväg ganska mycket efter hindren. Han hoppar med ett riktigt kraftfullt avstamp, språnget blir ganska långt så har svårt på fasta avstånd. Har sett att du rider båda dina hästar på pelham. Är det ett bett du rekomenderar. Har ett Nathe kombinationsbett nu som funkar okej, men ibland får jag liksom inte tag i han.
Har du rakt eller delat pelham, korta eller långa skänklar.
Har du haft samma problem med Marion?
Hon ser väldigt mjuk ut, min blir som sagt stark.

Så himla kul att läsa din blogg. Härligt att se hur fint du rider dina hästar.
Fortsatt lycka till i Helsingborg. Med vänlig hälsning, Frida

2013-02-09 @ 11:30:45
Postat av: matilda

han är verkligen superfin, måste vara en magisk känsla att hoppa denna fina häst. han bara leker sig fram, ser ut som ni hoppar små hinder ;)

2013-02-09 @ 17:27:41
URL: http://wibbans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0