Framtidsplaner

Det händer en hel del när det gäller flytt och vi har tänkt om ytterligare när det gäller gård. Igår blev det klart att vårat hus är sålt, och jag har officiellt gått ut med att i slutet av juli så flyttar jag till Skåne. I lördags efter tävlingarna åkte vi till Henrik Lannér och kollade på hans super anläggning då jag har fått förmånen att få ha mina hästar hos honom. Vi kommer alltså inte köpa egen gård. Vi kommer helt enkelt köpa ett vanligt hus och ha hästarna uppstallade hos honom på en anläggning där jag får fantastiska möjligheter. Riktigt grymt att sitta och trimma med en så välmeriterad hästmänniska (OS mm) varje dag. Vi har inte köpt något hus ännu men det känns dock inte så långt borta. Så det är så planen ser ut just nu!
 
Dock har det fantastiskt nog dykt upp ännu fler möjligheter och jobb efter att jag gick ut med detta igår och förhoppningsvis blir jag borta på obestämd tid men det är inte spikat än så det får vänta en vecka eller två. Men om detta sker så kan jag iallafall garantera att det minsann inte är sämre än hos Lannér. Så denna flytt kommer verkligen bli givande för min utveckling och jag kan absolut inte hamna på ett bättre stället- oavsett vilket av dessa ställen jag hamnar på. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul för dig!!
Vad ska du jobba med om du flyttar till skåne och har hästarna hos Henrik? Eller ska du plugga samtidigt?

2013-02-12 @ 13:19:19
Postat av: mia!

va roligt för dej! lycka till med allt!

2013-02-12 @ 19:07:07
Postat av: Johanna

Åhhh vad kul!! Jag tror att alla vi som läser din blogg hoppas på att du bloggar på så vi får följa din resa! Super blogg och jag bara älskar dina hästar, så himla fina!! Kram

2013-02-14 @ 19:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0