Framme

Sitter på hotellet nu och har käkat för ett tag sedan och nu har jag precis skickat in ett arbete. Red hästarna när vi kom fram, Inova kändes sådär- hon är lite kinkig för tillfället då hon har en tand som behöver justeras och vi har försökt få tag på våran tandläkare i ca en månad, ridningen består helt enkelt av mycket ben och röst för tillfället och detta är jag väl inte så där jätte glad på, extremt onödigt. Annars känns hon pigg och glad som vanligt. Marion kändes väldigt fin idag, väldigt lydig. Imorgon blir det 125 för båda hästarna, längesen jag hoppade det men känns bra att börja lite lagom och om jag känner Marion rätt så kommer hon sitta i taket ändå efter att inte ha startat sen i november så det passar nog henne bra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0