Födelsedag!

Idag fyller jag 19år! Har haft en väldigt bra dag. Blev uppvaktad av min kärlek imorse och har sedan gått i skolan hela dagen. Därefter födelsedagsfika med brorsa och mamma. Jobbade mina fina hästar över bommar och nu har jag och mamma precis käkat middag, uppskattar minsann mammas mat lite extra när jag iprincip inte har varit hemma på drygt en vecka. Nu är det dags att sätta fart med packningen inför morgondagens resa till Borås. :) Mitt liv rullar på riktigt bra och idag har jag även fått sportlov- och dessutom köpt hus i Skåneland!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelielie

Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lycka till med allt nu!

2013-02-21 @ 09:15:49
Postat av: Jessica

Grattis! :) Och lycka till i Borås! :)

2013-02-22 @ 11:55:44
URL: http://www.puzzleofmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0