Dålig ridning

Hästarna har hoppat väl idag och Inovas runda var bra. Hon tände dock aldrig till ordentligt och kändes något loj. Hon hade tre ner men ändå en helt okej runda.

Marion kämpade på bra idag, trots att jag inte gav henne förutsättningar. Hittade aldrig något riktigt flyt och blev klar sent på hinder. Var dock inga konstigheter att gå in i 140 som första klass, Marion fokuserade fint och gjorde sitt yttersta men tre bommar föll även här, men mina bommar. Tror faktiskt det är första gången vi har 12 fel i 140 men det får jag ta på mig. Kan inte annat än säga att min häst är fantastisk och att det är tur att jag inte alltid rider så illa så hon står ut med att detta bara händer någon gång ibland ;)


Kommentarer
Postat av: Pappsis

Blir inte förvånad om du blir placerad med båda imorrn. Men det vet vi då puss å kram pappsis

2013-02-23 @ 22:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0