Borås i helgen

I helgen är det tävlingar med båda hästarna i Borås. Borås Grand Prix har verkligen blivit en av mina favorit tävlingar. Super anläggning och väldigt välarrangerad tävling där man som ryttare får känna sig lite bortskämd. Mycket prispengar, super underlag, fina banor, hinder och mycket mycket mer. De överaskar med nya möjligheter varje år och lägger ner mycket tid på det runt omkring som tv på framridning, vip läktare för ryttarna (med massa gratis produkter), en hel kollektion med kläder, goodiebags mm. Verkligen ett stort plus till denna tävling och om jag inte minns fel är detta tredje året i rad jag åker dit, och fler kommer det bli! Ni kan följa ginatricotgp på Instagram och se hur förberedelserna pågår. Ska verkligen bli roligt att komma dit igen och se vad de har utvecklat ytterligare i år, än så länge vet jag att det har fixat en till restaurang precis vid uppstallningen. Tummen upp!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0