Motivation

I år är första året jag inte är i Globen, har  varit där varenda år ända sedan jag var liten. Jätte tråkigt att inte vara där men jag följer såklart alla sändningar på webben. Är så fantastiskt motiverad just nu, kan sitta och trimma hästarna hur länge som helst och har hur mycket ideér på övningar som jag jobbar med ständigt. Jag är så laddad inför nästa år och är riktigt taggad på att bygga upp hästarna över vintern och även förbereda Crownie inför ett år som sexåring. I vanliga fall såhär års brukar jag vara lite mindre motiverad när det är iskallt och inte så mycket tävlingar att förbereda sig för och brukar själv tycka det är ganska skönt när hästarna får lite vila. Men de senaste veckorna har jag verkligen gått in i en hästnörd- bubbla där jag ständigt studerar tidigare rundor och kollar mycket på förebilders rundor, alla timmar på dygnet som jag själv inte sitter i sadeln. Jag är så taggad på att utvecklas nästa år och göra lite större tävlingar. Jag vill verkligen det här!



Kommentarer
Postat av: Lisa H :)

Härligt att vara så motiverad :) Fin bild det där!

2013-12-01 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0