Allt är till salu för rätt pris

Har fått en del frågor angående provridningarna och om hästarna är till salu osv. Inova är den enda av mina hästar som rent av är till salu. Sen är Crownie och Marion självklart till salu- för rätt pris. Jag vill inte sälja någon av de men om jag får ett tillräckligt bra bud att jag rent av inte kan tacka nej så säljer jag såklart även dessa två.
 
Nu kommer det dock bli lite lugnare med provridningar framöver. Inova ska få 10 dagars vila, hon har haft en lång säsong och presterat bra. Marion får 10 dagar hoppledigt, hon har vilat tillräckligt i år. Crownie förbereds för fullt inför ett kommande år som 6 åring men kommer troligtvis visas för Italienare i mellandagarna. Jag har varit väldigt öppen med provridningar osv här på hemsidan men nu vet ni ju hur det ligger till och jag kommer troligtvis inte skriva ut hur fort det kommer någon och provar mina hästar. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma fors

Hur kommer man i kontakt med dig ang. inova? för det finns väl ingen annons ute? :) Mvh Emma

Svar: Maila mig på [email protected] eller ring mig på 0732544193. :)
Alma Ranebo

2013-12-18 @ 15:40:01
URL: http://forzi.blogg.se
Postat av: hanna

Varför vill du sälja inova? Och varför kan du tänka dig att sälja de andra två? Trodde du verkligen var fäst vid dina hästar och aldrig skulle sälja dom pga prngar men verkar ha fel.. tråkigt!

Svar: Jag säljer Inova för att jag känner att jag inte utvecklas så mycket mer med henne och hoppas därför att någon junior får mer nytta av henne. Hon är en super juniorhäst! Självklart är jag väldigt nära med alla mina hästar och att sälja är alltid tråkigt. Men jag måste tänka på min karriär och om jag får bud som gör att jag kan köpa en bättre häst- eller två lika bra så kan jag inte tacka nej. Det funkar inte rent ekonomiskt att köpa fina hästar och lägga de på hög tills de går i pension. Jag satsar på det här och om jag får bud som kan bidra till bättre hästar än vad jag har i dagsläget så kommer jag sälja. Jag kommer alltså inte sälja tex Marion för ett pris som jag inte vet att jag kan köpa en ännu bättre häst för- eller två lika bra. Sen är Marion en häst som jag anser har allt som jag vill att en häst ska ha, och det är svårt att hitta dessa kvalitetshästar- som dessutom ska passa mig. Därför håller jag väldigt hårt i henne och vill absolut inte sälja henne, jag utvecklas fortfarande med Marion och det är denna häst jag vill debutera alla stora klasser på.. Men vissa bud har man helt enkelt inte råd att tacka nej till.
Alma Ranebo

2013-12-20 @ 01:27:44
Postat av: Malin

Tråkigt att du ska sälja Inova, hon är lite av en favorit då hon har utvecklas jättefint. Förstår dock att tiden är inne att gå vidare för båda två. Hoppas du hittar ett bra hem åt henne.hon är verkligen en häst som någon kommer ha det superroligt med.

2013-12-20 @ 14:55:49
Postat av: sara

Får man fråga vad det kostar att köpa någon av dina hästar? Förstår att du inte vill säga exakta priset men vad det kan landa på ungefär. Och hur stor är prisskillnaden på dina tre hästar?

Svar: Om du är intresserad av någon kan du kontakta mig på [email protected]. Priser har ingenting på min blogg att göra men jag värderar Inova och Crownie ungefär lika, Marion är betydligt dyrare.
Alma Ranebo

2013-12-21 @ 16:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0