Svar på kommentar

Herregud så hon skitat ned sig haha. Trodde första att det var en annan häst - mörk avblekbar skimmel. Skall du skaffa en till häst nu när du bor i Skåneland? :) Unghäst kanske?
Svar: Ja det ska jag, vi är på gång för fullt men haft lite otur. Letar för fullt.
 
va skönt att du börjar komma på plats!hur ser planen ut ska du köpa nya hästar eller rida andras kommer du träna för henrik? blir ditt jobb att rida å va i stallet?? stort lycka till å ska bli roligt att följa dej, du är såååå duktig.
Först och främst ska vi köpa en unghäst. Sen får vi se vad som händer på hästfronten. Jag rider gärna andras hästar mot betalning men det är ingenting jag tänker satsa på att göra på heltid. Just nu tränar jag för Henrik eftersom jag står hos honom men sen måste jag känna med tiden hur det fungerar. Kommer även träna för Lisen och Pether när han kommer ner till Skåne. Planen just nu är att försöka skaffa ett deltidsjobb som inte är hästrelaterat. Tack så mycket :)

Du skrev att din familj ska splittras. Vilka är det som flyttar till Skåne? Är din mamma och pappa skilda? Du är en fantastisk ryttare!
Det är jag och min mamma som har flyttat. Mina föräldrar är skilda sedan tidigare. Pappa bor kvar i Stockholm och min bror flyttade till USA för en vecka sedan. Tack! :)

 

Har hela familjen flyttat eller är du själv?! 
Du är otroligt duktig Alma:)
Läs ovan. Tack så mycket :)

 

Var i Skåne har du flyttat?:) 
Vi har flyttat till Borgeby som ligger utanför Lund. Hästarna står i Kävlinge, 10min hemifrån.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0