Framtidsplaner

Planen framöver att jag ska skaffa mig ett deltidsjobb men samtidigt satsa fullt ut på mina hästar. Vi letar unghästar för fullt och förhoppningsvis dröjer väl det inte allt för länge innan det står någon i stallet. Vi besiktigade en riktigt fin förra veckan men den gick tyvärr inte igenom så det är bara att leta vidare. Hästarna kommer vara det jag prioriterar mest nu men vill samtidigt ha något vid sidan av som inte är hästrelaterat där man får lite mer fast inkomst. Självklart kan jag hjälpa till med inridning, träning och tävling av häst om detta önskas. Jag har körkort och bil och kan enkelt ta mig till ställen samt hålla träningar. Tveka inte att höra av dig på min mail: [email protected] om något av detta låter intressant.
 
 
CSI ** 145 Grand Prix Drammen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0