Film från förra veckan

Jag har lyckats tappa bort min sladd mellan filmkamera och dator i flytten och har därför inte kunnat ladda upp några filmer från senaste passen+ tävlingen. Nu är den i alla fall upphittad igen och här är filmen från när jag hoppade Inova förra veckan. Jag håller på att ändra min ridning ganska mycket just nu och det märks även på Inovas språng tycker jag. Hon är inte van vid att ridas så som jag testar nu och jag tycker generellt att hon blir ganska lång och hoppar tråkigt, inte alls lika mycket igenom kroppen och tappar höjd. Men jag ska ändå försöka ge den här ridningen ett försök, tror det kan funka bättre på Marion än på Inova. Men det är omställning för både mig och hästen nu, och jag måste prova ett tag för att verkligen ge det en chans.
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Kan du inte berätta lite mer om din "nya ridning" :) Vad är det du vill ändra på och vad är huvudsyftet? Tycker du rider superfint och dina hästar ser alltid så fräscha och lydiga ut :)

2013-08-14 @ 16:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0