Film Inova 140

Här är Inovas runda från lördagens 140cm. Fick ett nedslag på hinder nr tre där jag låg lite intill och inte blev klar i tid, tycker förövrigt att Inova hoppade riktigt bra! Ridningen tycker jag är lite ojämn, något stort läge och något lite nära så det var inte optimal. Men jag tror faktiskt aldrig att Inova har hoppat en hel bana så här bra, hon hoppade igenom kroppen på varenda hinder och kändes väldigt spänstig, kändes väldigt enkelt och det kändes knappt som hon tog i. Jag är väldigt positiv till hennes jämnhet i sprången i banan, annars har hon hat en tendens att hoppa fantastiskt en del språng men hoppar desto sämre på vissa. Här kändes det som hon var väldigt fräsch i kroppen och hade koll på fötterna banan igenom.   


Kommentarer
Postat av: emma fors

Måste säga att hon ser fantastisk ut i kroppen och även i hoppen, vilken häst! Och vilken skicklig ryttare, du är verkligen ett praktexempel på hur man ska och vill rida :-)

2013-04-17 @ 20:44:31
URL: http://forzi.blogg.se
Postat av: Johanna

Riktigt snyggt!! Vilket väder ni verkar ha haft! Inova som alltid är kritvit på tävling har lera upp till magen!

2013-04-17 @ 21:53:42
Postat av: Carro

Följt din blogg ett bra tag, måste bara få skriva att det är så härligt att få följa Inovas utveckling och det är UNDERBART att du ger henne tiden hon behöver! Hon går 150 om något år, betvivlar det inte alls längre!

Grymt jobb!

2013-04-19 @ 12:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0