Klar i stallet!

Kom hem från stallet för ett tag sedan och allt är redan fixat, jätte skönt då jag har hela dagen framför mig nu :) Jag åker tillbaka dit en snabbvisit i eftermiddag så de får komma ut och röra på sig lite till. Det underlättar så himla mycket att ha nära till stallet, nu är det liksom ingen grej att åka dit en extra gång för att fixa något. Resten av dagen kommer spenderas på Stockholms Ridsport rea, en liten sväng till stallet i eftermiddag och sedan ska jag träffa lite kompisar ikväll. Ska även hinna med att städa mitt rum, märkte att min garderob iprincip är tom och att alla kläder ligger på golvet, så det kanske är dags för lite ordning och reda haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0