Bra start!

Båda hästarna har varit så himla fina idag! Inova fick dock ett ner men det var helt mitt fel, jag fick inte riktigt med mig bogen i svängen när jag vände upp mot hindret vilket resulterade i ett extra steg och ett nedslag men förövrigt hoppar hon fantastiskt, sträcker verkligen ut bak och hoppar avslappnat. Nu har hon en otrolig inställning och ett härligt självförtroende, känns riktigt roligt! :)

Marion var dubbelnolla och lekte runt. Fick till en riktigt fin och rytmisk runda med en hel del svängar. Dock räckte det konstigt nog inte till placering, jag tyckte jag red jättefort haha.. Vände upp så jag fick ett steg överallt men många galopperade på betydligt bättre än mig. Detta spelar dock ingen roll men det var lite snopet ;) Hästarna känns iallafall grymt fina inför morgondagens 140.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0