Tröttsamt

Trimmade båda min hästar idag som var riktigt fina! Jobbade mycket basic idag och hästarna känns väldigt fräscha. 

Red  även lilla treåringen idag som var super duktig! Allt gick jättebra fram tills första galoppen där den bralla iväg med hvudet mellan frambenen och med en tvärnit på det så flög jag. Så efter 1.5 månads läkning av min knoge så har jag idag lyckats dra upp det (igen!) så nu är vi tillbaka på ruta ett igen med ett fnger som är dubbelt så stort. Tröttsamt som satan.. Det var bara denna galoppfattningen som inte var så lyckad, resten gick bra.. Imorgon ska vi antagligen hoppa den för första gången, kan ju bli spännande.
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappsis

Hade du den tejpas idag?

Svar: Jupp, nu får den vara tejpad tills det är helt läkt, inga mer bakslag tack.. :)
Alma Ranebo

2012-10-07 @ 15:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0