Svar på kommentar

Har aldrig sett en sån gravyrplatta som är snygg men du ändrade just på det!! Shiiet, var kan man få tag i en sån till sin butet?
Svar: Taack! :) Det är faktiskt butets nya gravyrplattor och som jag förstog det så är min sadel den första med den, haha lite coolt sådär ;) Vi köpte sadeln från Sharpman och beställde gravyrplattan på samma gång, så ett tips är att kolla med dem.
 
Det är första gången jag är inne och läser din blogg. Så jag undrar bara vem du brukar träna för i vanliga fall? Tränar du för flera?
Nu tränar jag främst för Pether Markne, men kompletterar med Niclas Haking som även är coach och som varit med hela min resa från att jag tävlade lätt klass på ponny.. 
 
Ska du flytta från Stockholm?
Det lutar åt det, men inget är klart än.
 
Vilken fin runda! Hon ser verkligen superfräsch ut :D Vad är din plan för framtiden med båda hästarna? Med tanke på att bara Marion gick Göteborgskvalet!
Tack! :) Anledningen till att det endast var Marion som gick kvalet i Strömsholm är att jag och Inova inte är redo för 145cm än. Man får endast ha en häst i kvalen (145cm kvalen) och enligt mig är det Marion som är bäst lämpad för detta nu och då såg jag inte heller någon större anledning att rida 140in på lördagen (kvalet till 145) när det fanns andra bra klasser för Inova. Planen är att Marion ska gå 145 året ut för att sedan gå 150 nästa år.  Inova växer i mina ögon för varje dag som går och planen är att hon ska gå 140 året ut och sedan får vi se till nästa år om vi kan ta steget upp till svårhoppning, jag tvivlar inte på att hon kan det utan det som är avgörande är hur långt jag kan ta henne. 
 
Vad jobbar dina föräldrar med? Tänkte bara hur ni har råd med allt!! Att ha två så fina hästar kan inte vara gratis... Och förresten, älskar din blogg och jag tycker du är jättebra på att rida, vilken känsla alltså!! Inte många man ser som har det.. Du kommer gå långt i framtiden:):) mvh
Mamma jobbar på bank och pappa har eget. Det får jag helt enkelt tacka mina fantastiska sponsorer och hästägare för. De står för en del kostnader vilket drar ner våra utgifter. Stort tack :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Äger inte du båda hästarna ? :)

Svar: Mamma äger Inova och halva Marion.
Alma Ranebo

2012-10-29 @ 11:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0