Packad och klar!

Min väska är packad och båda hästarna kändes faktiskt jättefina idag! Imorgon bär det alltså av mot Strömsholm, ska bli grymt roligt! Nu börjar äntligen höstens stora Elittävlingar inklusive Scandinavium kval. Förra året kvalade jag som junior men eftersom dessa kval även pågår nästa år när jag blivit YR så är det YR kvalen som gäller för mig i år.
 
Tävlingarna börjar imorgon men jag startar inte förrän på fredag och då är det endast uppvärmning. Därefter är planen att båda hästarna går 140 på lördag, därifrån går de 30 bästa vidare till 145 på söndag som är kvalet till Scandinavium. Dessa tävlingar är alltid lika tuffa och jag lärde mig grymt mycket av dessa kval förra året, i år blir det tuffare eftersom jag räknas som YR men det ska faktiskt bli riktigt roligt. Det är så många duktiga ryttare, fina hästar, krävande banor och ett grymt härligt umgänge samlade på samma ställe vilket gör att de här tävlingarna är lite extra :)
 
 Morgondagensvinnare, Scandinavium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0