Ni är guld!

Hästarna har gått i ridhuset i två dagar och ska få komma ut lite i naturen idag :) Allt verkar rulla på bra med hästarna där hemma och jag känner mig så trygg med Julia och Denise.

Julia har hjälpt mig så extremt mycket med allt! Inte minst så tog hon hand om Marion hela vintern/våren när jag var iväg och tävla med Inova. Julia flyttade med oss i våras när vi bytte anläggning och har helt enkelt varit med ett tag och jag har verkligen förtroende för henne. Är så tacksam för allt hon gör för mig och hästarna :) Julia har hand om båda hästarna nu när jag är borta då hon kan alla mina rutiner och vet hur jag vill ha allting. Hon tränar även för mig ibland och det passar bra att hon får rida Inova nu när jag är borta. Inova behöver såklart röra på sig och det är även bra för Julia att rida lite storhäst och öva bort lite ponnybyten ;) Två flugor i en smäll, superbra! :)

Denise rider Marion och underhåller henne på ett bra sätt! :) Känner mig så trygg med att två så fina och duktiga personer tar hand om mina hästar medan jag vilar upp mig :) Dessa tjejer är guld!

Om ni vill ha lite mer update på vad hästarna gör om dagarna så hittar ni det på www.satsning.blogg.se (Julia) och www.denisenyberg.blogg.se. Ska försöka skriva ihop ett vettigt inlägg idag eller imorgon men internetet är inte det bästa..

 

Jag följer bloggarna slaviskt :) Världens snällaste Julia!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0