Fina hästar!

Mitt finger är värre än innan och jag har minsann inte saknat att rida med tre fingrar.. Allt känns väldigt ojämnt då man blir olika stark, dessutom tappar man mycket känsla så jag är sjukt trött på detta och vill bara kunna rida på som vanligt nu. Känns dock som att det är lika bra att vänja sig eftersom det nu är sämre än från första början, och bara den läkningen tog ju god tid på sig så denna gång lär det ju inte gå snabbare. Så himla tröttsamt och omotiverande. Förstår inte hur ett sånt litet finger kan bidra med så mycket smärta.. Jag vill bara kunna rida som vanligt, och det redan tunga skolarbetet skulle ju underlätta lite om man kan skriva också. Fett deppig på mitt finger och det redan värdelösa SMet satte sina spår ordentligt..

Aja, alla hästarna har iallafall skött sig super idag. Började med treåringen som fick hoppa lite bommar för första gången med mig på ryggen. Vi har löshoppat den tidigare och det finns minsann bra med hopp i den! :) Den gjorde allt väldigt okomplicerat idag och hoppade glatt med härlig inställning. Jätte duktig :)

 

Marion joggades i ridhuset lite lätt, blev ett ganska stressigt och ostrukturerat pass.. Hon kändes iallafall fin men jag var inte på topp och kände att passet inte gav så särskilt mycket utan hon fick endast röra på sig lite medan jag red runt och helst av allt ville amputera mitt finger. Ovärt..

 

Laddade om lite till Inova och försökte fokusera på sånt jag kan påverka.. Det gick genast mycket bättre och hon fick ett tufft pass där hon blev ordentligt genomriden. Hon kändes väldigt fin! :)

 

Nu blir det söndagsmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0