23 oktober

Igår kom Sharpman med min nya fina sadel och lite annat smått och gott! Sadeln är grymt snygg och blir perfekt för både mig och hästarna. Nööjd! :)  Hästarna fick alltså minipass igår när vi provade sadeln men det passade bra med en lugn dag.
 
Nu ska jag strax få min kära bror att skjutsa mig till stallet. Det är faktiskt duktiga Denise (Nyberg, tävlar svårhoppning) som ska rida Marion idag. Hon ska rida henne medan jag är iväg och roar mig i värmen på lovet, kommer garanterat gå bra men det kan vara rätt skönt för bådas håll att hon suttit på henne innan jag lämnar de i sticket i en hel vecka. ;) Inova får ett trimpass i ridhuset.
 

Kommentarer
Postat av: Vendela

Jag måste börja med att säga att du har en jätte rolig blogg! Skulle du kunna presentera stallet du står på lite djupare, har för mig att du skulle göra det men jag hittar inte det inlägget.
Tack på förhand :)

2012-10-24 @ 07:42:17
URL: http://vendelawikenholm.blogg.se
Postat av: Vendela

Jag måste börja med att säga att du har en jätte rolig blogg! Skulle du kunna presentera stallet du står på lite djupare, har för mig att du skulle göra det men jag hittar inte det inlägget.
Tack på förhand :)

2012-10-24 @ 07:42:17
URL: http://vendelawikenholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0