Träning ger resultat!

ÄNTLIGEN så börjar Inovas utveckling synas även i resultatlistan! Hon är så grymt fin och hoppar med superinställning och fantastiskt självförtroende. Ett litet nedslag på sista hindret i omhoppningen i 140 idag men det gör faktiskt ingenting. Jag är bara så glad över att hon känns så fin och att vi hittat tillbaka, hon fightas med mig och leker runt med öronen konstant framåt. Det har varit ett kämpigt år men nu känns det som om att det ääntligen börjar lossna. Jag tror minsann att ett år av slit och motgångar börjar löna sig och Inova har ju helt klart gjort min dag! Det finns hopp för framtiden :)

Marion lekte runt 130in lite fint och felfritt med pris. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0